۹+۶ ترفند که باعث می شود جوان تر بنظر برسید!

چگونه آرایش کنیم جوان تر بنظر برسیم

چگونه آرایش کنیم تا جذاب شویم:

 بیشتر افراد علاقه دارند کمتر از سنشان بنظر برسند. یکی از روش ها تغییر سبک زندگی یا life style می باشد. یکی از روش ها یی که باید انجام داد ورزش کردن و داشتن تغذیه مناسب بدون کربوهیدرات ها مانند: چربی، قند و شکر و غذاهای با کالری بالاست. و استفاده از غذاهای پروتئینی است.

روش دیگر داشتن یک آرایش مناسب است که خیلی تاثیر دارد در جوان به نظر رسیدن چهره شما، باید شگردهای آرایشی را بدرستی انجام دهید. نیاز نیست حتما حرفه ای باشید با همین آموزش های ما هم می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

آرایش صورت و زیرساز آرایش:

پیش از شروع آرایش از ماسک های لایه بردار استفاده کنید. لایه برداری پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده آن می شود. همچنین، استفاده از ماسک های لایه بردار موجب می شود تا پوست حالت مسطح و نرم تری پیدا کند. و کرم پودر بهتر روی پوست بنشیند؛ و پوسته پوسته نشود. پس از لایه برداری از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. چند دقیقه صبر کنید تا کرم کاملا جذب پوستتان شود. یا از پرایمر استفاده کنید. پرایمرها، که به زیرسازهای آرایشی هم معروف هستند، کمک می‌کنند تا کرم پودر روی صورت شما نماسد.

استفاده از کرم پودر:

کرم پودر یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت می باشد. و یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی می باشد. بنابراین در انتخاب آن دقت کنید. از طرفی، قبل از استفاده از کرم های آرایشی، مرطوب کننده یا کرم ضد آفتاب حاوی مواد مرطوب کننده به صورتتان بزنید. خشک بودن صورت باعث می‌شود چین و چروک بیشتر نمایان شود. همچنین استفاده از کرم پودر های بژ چین و چروک صورت را بیشتر نمایان می کند. بهتر است از کرم پودری استفاده کنید که یک درجه روشن تر از پوستتان باشد.

آرایش چشم

آرایش چشم:

چشم ها در آرایش صورت خیلی مهم هستند زیرا تاثیر زیادی دارند در آرایش صورت، شما اگر از هیچ لوازم آرایشی استفاده نکنید ولی فقط آرایش چشم را انجام دهید مطمئنن تغییر چشم گیری خواهید کرد.

چگونه آرایش کنیم تا چشمانی درست تر داشته باشیم:

برای کسانی که چشمانی ریزی دارند آرایش چشم بسیار مهم است تا بتوانند چشمانشان را درشت تر جلوه دهند. برای این کار باید، از مداد و خط چشم برای بیرون چشم و زیر مژه های پایین چشم استفاده کنند تا چشمانشان درشت تر دیده شوند. در عوض کسانی که چشمانی درشت دارند بهتر از مداد و خط چشم داخل چشم استفاده کنند تا چشمانشان کشیده تر دیده شود. استفاده از فر مژه قبل از ریمل زدن باعث می شود چشم هایتان را درشت تر و ظاهرتان را جوانتر از سن واقعی تان نشان دهد.

گوشه‌های داخلی چشم خود را روشن کنید. باعث می ‌شود چشمتان شاداب تر و چهره تان جوانتر به نظر برسد. و می توانید با استفاده از کانسیلر سیاهی های دور چشم را بپوشانید. و به جای زدن ریمل به مژه های پایینی از سایه فهوه ای تیره استفاده کنید.

از آرایش غلیظ چشم ها بپرهیزید زیرا سنتان را بیشتر نشان می دهد هیچ چیز به اندازه داشتن چشمان طبیعی نمی‌تواند شما را کوچکتر از سن تان نشان دهد. برای چروک های اطراف چشم تان می توانید از کرم دور چشم متناسب با پوست خود استفاده کنید.

چگونه با کانتور آرایش کنیم:

آرایش کردن با استفاده از کانتور نیاز به مهارت دارد چون باید بدانید از چه رنگ کانتوری برای کدام قسمت صورت استفاده کنید برای همین می توانید به آموزش های استفاده از کانتور و کانسیلر مراجعه کنید.

چگونه آرایش کنیم تا دماغ را کوچک نشان دهد؟

با استفاده از کانتور می توان نواقص صورت را پوشاند. برای کوچک به نظر رسیدن دماغ باید از کانتور رنگ تیره دو طرف بینی و جلو آن استفاده کرد و بوسیله یک براش مناسب این نواحی را فید کرد و با استفاده از کانسیلر رنگ روشن یا هایلایتر روی بینی را روشن کرد تا دماغ مان کوچک و کشیده به نظر برسد.

آرایش ابرو: ابرو یکی از اجزای صورت هست که در جوان به نظر رسیدن چهره تاثیر زیادی دارد. داشتن ابروهای پهن، پرپشت و ضخیم باعث می شود جوان تر به نظر برسید برخلاف گذشته که ابروها را باریک می کردند. اگر ابرو هایی باریک دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو و یا مداد ابرو، ابرو هایتان را پهن تر بکنید. و یا با استفاده از ترفندهای جدید آرایشی مثل فیبروز و هاشور ابرو کمک بگیرید.

آرایش لب

آرایش لب:

بیشتر افراد هنگام گفتگو به لب های طرف مقابل توجه می کنند بنابراین برای داشتن لب هایی خوش فرم و زیبا باید یک سری نکات را مدنظر داشته باشید. قبل از آرایش لب از لایه برداری لب استفاده کنید به کمک عسل و شکر و یا از ماسک لب استفاده کنید تا بعد از زدن رژلب لبهایتان پوسته پوسته نشود. برای بزرگ جلوه دادن لب ها می توانید از خط لب هم رنگ رژلبتان استفاده کنید. استفاده از رژلب های مات باعث می شود چین و چروک لبهایتان بیشتر دیده شود.

نتیجه گیری:

برای داشتن یک آرایش خوب از بیس کار باید خوب عمل کنید. بنابراین ابتدا پوست صورتتان را بخور دهید تا کرم پودر که بیس آرایش هست روی پوستتان نماسد. و از آرایش غلیظ بپرهیزید. موهایتان را ساده آرایش کنید به جای شینیون های حرفه ای، از عطر و ادکلن خوشبو استفاده کنید و به بهداشت شخصی خود اهمیت دهید. تا  جوان تر از سنتان به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید