مزوتراپی چیست ؟

آموزش مزوتراپی

مزو تراپی چیست؟

در جواب این سوال که مزوتراپی چیست باید بگوییم که مزوتراپی روشی است که می تواند با افزایش ویتامین پوست و همچنین فعال کردن فولیکول ها و بهبود جریان خون , شرایط را برای رویش مجدد فراهم کند.

مزوتراپی جیست

 آیا مزوتراپی می تواند موهای سفید را از بین می برد ؟

جواب : بله . مزوتراپی با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب , می تواند به افزایش فعالیت رنگدانه های مو کمک کند. دوره درمان مزوتراپی ۵ تا ۷ جلسه می باشد که هر هفته یک جلسه می باشد. این کوکتل ها متشکل از ترکیبات ازمایشگاهی و مواد مغذی و همچنین ویتامین های گروه ب ۵ و بیوتین است . یاعث گشاد شدن رگ های عروقی می شود و گردش خون را افزایش می دهد.

در واقع کوکتل مزوتراپی به طور مستقیم به فولیکول مو کمک می کند و باعث تغذیه فولیکول مو می شود و همچنین باعث بهبود اکسیژن رسانی می شود.

حال بیاییم ترکیبات کوکتل مزوتراپی را مورد بررسی قرار دهیم.

آنتی اکسیدان ها : می توان به گلوتایتون که کار اصلی آن ,تحریک سلول های رشد مو است, اشاره کرد .

عصاره گیاهان : شاه بلوط , جنسینک که باعث افزایش جریان خون می شود.

ویتامین ها : بیوتین . ب۵ و ویتامین ث

پروتئین و اسیدآمینه : بیشترین ماده ی تشکیل دهنده پوست , مو و ناخن, پروتئین کراتین تشکیل می دهد .

* حال بیاییم در مورد فیوژن که یک برند معروف می باشد و مورد استقبال پزشکان بسیاری در تمام دنیا می باشد صحبت کنیم.

فیوژن یک برند اسپانیایی است که شامل کوکتل های درمانی اختصاصی زیادی است که در حوزه پوست و زیبایی تدوین شده است که به طور موثری بر روی روند کند شدن پیری پوست و مراقبت از آن موثر می باشد.

این برند مطرح با دارا بودن میزان ۹۰ درصد رضایت مشتری و همچنین گواهینامه CE اروپا و استاندارد های GMP و Iso13485 , Iso9001  برای تولید, همواره دارای محبوبیت بالا در بین برندهای اروپایی و آمریکایی نزد مصرف کنندگان معروف بوده است. هم اکنون فیوژن به عنوان یک برند معتبر و محبوب در بیش از ۵۵ کشور دنیا از جمله آمریکا , کانادا و کشورهای توسعه یافته اروپایی و آسیایی عرضه می گردد .

پیشرو در علم و تکنولوژی : 

امروزه فیوژن به واسطه بهره مندی از دانشمندان و نوابغ دنیا در علم داروسازی , تبدیل به یک شرکت پیشرو در ثبت فرمولهای کوکتل های مزوتراپی گردیده است.

کوکتل های همچون perfect lips,hydralix (مزولب), muscle fit (برای تفکیک و افزایش حجم عضلات ورزشکاران) muscle factor نمونه ای کوچک از محصولات پیشرو و منحصر به فرد فیوژن می باشد.

مزوتراپی مو : 

کسانیکه با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند و نگران وضعیت ریزش موهای خود هستند باز هم می توانند به درمان مشکل عمیق خود امیدوار باشند.

اگر هنوز به طور کامل طاس نشده اید و چند تار مو روی سرتان هست . مطمئن باشید که با مزوتراپی مو, رشد مجدد مو را خواهید داشت . چون فولیکول مو تا مدت زیادی داخل سرشما می مانند و با مقداری توجه , دوباره قادر خواهند بود به رویش مجدد موها کمک اساسی نمایند.

  • فیوژن F-Hair :

افزایش جریان گردش خون , اکسیژن رسانی خوب و تغذیه عالی پوست سر را به خوبی انجام می دهد و نتایج زیر را به دنبال دارد.

  1. درمان ریزش مو
  2. تقویت ,  ترمیم و تحریک رشد مو
  3. آبرسانی به موها و خوش حالت و نرم شدن آنها
  4. افزایش استحکام مو
  5. جلوگیری از نازک شدن مو
  6. احیاء موهای آسیب دیده در اثر عوامل خارجی
  7. تقویت و تحریک رشد ابرو و ریش

 

  • فیوژن F-Hair Men : 

این محصول دارای فرمولی جدید که بدون داشتن هورمون های معمول , ریزش موی ژنتیکی (آندروژنیک) را در زنان و مردان بدون هیچ عارضه ای کنترل می کند.

این کوکتل با داشتن پپتایدهای های مختلف مستقیم بر روی DHT اثر گذاشته , مانع از کوتاه شدن چرخه رشد مو و کوچک شدن فولیکول مو
می شود.

غلظت پروتئین Ecm در اطراف پیاز مو را بهبود بخشیده و مو محکم و مقاوم می شود. در نهایت موهای جدید , ضخیم و با استحکام با رنگ طبیعی دوباره رشد خواهند کرد .  برای خرید می توانید از فروشگاه معتبر بیوتی لاولی اقدام کنید.

  • فیوژن F-Melirutin :

از این کوکتل در تقویت مو استفاده می شود, وجود روتین باعث می شود تا علاوه بر خون رسانی بهتر به فولیکول های مو, التهاب پوست سر هم کمتر شود و در نتیجه , تقویت مو و درمان ریزش مو به خوبی اتفاق بیفتد.

اگر از کوکتل مزوتراپی F-Melirutin  فیوژن در کنار کوکتل F-Hair یا F-hair Men  استفاده شود , اثرات درمان ریزش موی این دو کوکتل را به طور غیر قابل باوری افزایش می دهد.

برای خرید می توانید از فروشگاه معتبر بیوتی لاولی اقدام کنید.

  • فیوژن Btx :  درمان چین و چروک به راحتی آب خوردن

خبرخوب اینکه استفاده از مزوبوتاکس در کنار تزریق بوتاکس, ماندگاری تزریق بوتاکس را طولانی تر می کند.

اما مزوبوتاکس چیست ؟

مزوبوتاکس به تزریق ماده شبه بوتاکس با استفاده از روش مزوتراپی گفته می شود. مزوتراپی , با تزریق ماده مزو در داخل پوست , مواد مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی پوست به آن می رسد.

در مزوبوتاکس ماده مزو باعث می شود که کلاژن سازی, تقویت شده و شاهد درمان چین و چروک پوست باشیم. این محصول چروک های عمیق را از بین میبرد.

*درمان چروک های داینامیک پیشانی و خطوط پنجه کلاغی کنار چشم ها : با فیوژن F-BTX

۱- استفاده بعد از بوتاکس, باعث سه برابر شدن قدرت و ماندگاری اثر بوتاکس می شود. این کوکتل چین و چروک ها را درمان کرده و نه تنها از ظاهر شدن دوباره آنها جلوگیری می کند بلکه از ایجاد چروک های جدید ممانعت می کند. برای درمان چروک های عمیق که با تزریق بوتاکس باز هم اثر آن وجود دارد  از F-HA با روش تزریق خطی استفاده کنید.

۲- وقتی چروک ها در حال تشکیل هستند و نیازی به تزریق بوتاکس نیست , این کوکتل ها چروک ها را درمان کرده و از ایجاد آن جلوگیری می کند.

برای خرید از فروشگاه معتبر بیوتی لاولی اقدام کنید.

چروک ها دور دهان و چانه :

تزریق بوتاکس در این نواحی با ریسک همراه است , در صورتیکه کوکتل F_BTX به راحتی و بدون هیچ ریسک و ایجاد عارضه قابل استفاده است.
علاوه بر سریع الاثر بودن و از بین بردن چروک ها , آنها را درمان و از ایجاد چروک های جدید جلوگیری می کند.

  • فیوژن F_LIFT +FACE : 

لیفت صورت برای افراد بالای ۴۰ سال , کاهش خطوط , چین و چروک و افزایش حجم در پوست .

جوانسازی پوست

لیفت پوست بدون جراحی 

غلظت بالای ۴ پپتاید و ۳ فاکتور رشد و اثر هم افزایی آنها باعث کنترل رنگدانه ها و لیفت پوست تا ۵۰ درصد بعد از ۳ جلسه درمان می شود.
با افزایش سن , اتصال لایه درم و اپیدرم کم شده که این باعث افزایش چین و چروک و شل شدن پوست می شود.

هگزاپپتاید ۱۰ با تقویت پروتئین های DEJ باعث تقویت اتصال لایه درم و اپیدرم و در نهایت باعث صاف شدن چین و چروک ,لیفت پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

کارسنین با ۴ روش متفاوت و انحصاری باعث افزایش استحکام و انعطاف پوست می شود.  هیالورنیک اسید با وزن ملکولی ۵۰۰ کیلودالتون , حجم و رطوبت بالایی به پوست رسانده و باعث افزایش سنتز کلاژن در نتیجه استحکام و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

  • فیوژن MELACLEAR نابودگر لک های پوستی : 

یک درمان فوق العاده موثر است که به طور خاص برای کاهش لکه های تیره فرموله شده است . این محصول برای استفاده در محل های
مورد نگرانی کلاینت طراحی شده است. جزء اصلی فرمول , ترانگزامیک اسید است. ترانگزامیک اسید برای انواع پوست , برای رفع رنگدانه, سفید کردن پوست و کاهش لکه های تیره مناسب است.

  • فیوژن F-RADIANCE :

کاهش لک های تیره پوستی, یکدست کردن رنگ پوست و روشن کردن پوست بدون تحریک آن است. به طور کلی, وقتی گلوتاتیون , ویتامین سی, پپتیدها,فاکتور رشد TRX در کنار هم قرار می گیرند, عملکرد آنها دوچندان شده و می توانند نتایج زیر را به دنبال داشته باشند:

  1. مهار آنزیم های تولید کننده ملانین (تیروزیناز,TRP-1 , TRP-2)
  2. مهار تولید ملانین
  3. مهار انتقال ملانین به سطح پوست

حالا کار رتینول این است که به تقسیم سلولی و در نتیجه زایش سلول های جدید سرعت بخشیده و از این طریق بازسازی و ترمیم پوست را در کمترین زمان انجام می دهد.

برای خرید فیوژن رادیانس , می توانید از فروشگاه معتبر بیوتی لاولی اقدام کنید.

  • فیوژن  F_ANTI OX :

این کوکتل یک محصول قدرتمند است که رادیکال های آزاد, پیری ناشی از تابش خورشید و هایپرپیگمنتیشن را در پوست هدف قرار می دهد. این کار بر اساس وجود و عملکرد آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز SOD بوده که آنزیمی موجود در تمام سلول های زنده است.

سوپراکسید دیسموتاز آنزیمی است که موجب کاهش ایجاد چین و چروک در پوست, بازسازی بافت پوست و جلوگیری از التهاب در آن می شود.
ویتامین C و گلوتاتیون ترکیبات آنتی اکسیدان بسیار قوی هستند که باعث کاهش رنگدانه و افزایش سطح کلاژن پوست می شوند.

                          حجم : ۱۰ میل   */     تعداد جلسات : ۶ تا ۱۰ جلسه ۲ هفته در میان   */   مقدار تزریق : ۲ تا ۵ میلی لیتر 

برای خرید فیوژن آنتی اکس , می توانید از فروشگاه معتبر بیوتی لاولی اقدام کنید.

  • فیوژن F-VITAMIN C : 

کلاژن ساز و شفاف کننده پوست با قابلیت به نفوذ به لایه های عمیق اپیدرم, سنتزکلاژن را تحریک کرده, از تولید ملانین و کک و مک جلوگیری و در نتیجه پوست را روشن میکند. با ویتامینه کردن پوست می تواند باعث روشن کردن پوست شده و درخشندگی و شفافیت آن را تضمین می کند.

                     حجم : ۱۰ میلی لیتر  */ تعداد جلسات : ۶ تا ۱۰ جلسه   ۲ هفته در میان     */ مقدار تزریق:‌۱ تا ۴ میلی لیتر

  • فیوژن F-VITEMIN ACE : 

درمان پیری پوست, کاهش رادیکال های آزاد , کاهش  تولید رنگدانه , روشن کننده پوست و ضدآکنه است. ویتامین A,C,E آنتی اکسدان های بسیار قوی هستند. 

                 حجم : ۵ میلی لیتر */   تعداد جسات ۵ جلسه   ۲ هفته یکبار  */   مقدار تزریق : ۲ تا ۵ میلی لیتر

  • فیوژن F_ACN : 

درمان سریع آکنه های فعال و دارای اثر ضدالتهابی است , قرمزی و سوزش پوست , در اثر آکنه را به سرعت کاهش می دهد.
به طور همزمان اندازه منافذ پوست را کاهش داده و میزان چربی پوست را کنترل و متعادل می کند.

       حجم : ۱۰ میلی لیتر    */  تعداد جلسات ۱۰ جلسه هرهفته   مقدار تزریق : ۲ تا ۵ میلی لیتر

برای خرید این محصول می توانید از فروشگاه معتبر بیوتی لاولی اقدام کنید.

مزوتراپی چه فوایدی دارد؟

قبل از بررسی در مورد فواید مزوتراپی پوست و مو, به عوامل آسیب پذیر پوست و مو می پردازیم .

چه عواملی باعث می شود که به پوست و مو آسیب وارد کنیم ؟

  1. عدم استفاده از ضدآفتاب مناسب
  2. عدم خوردن آب به مقدار کافی
  3. استرس
  4. نداشتن خواب کافی
  5. ورزش نکردن
  6. استفاده از دخانیات

و موارد بسیار دیگر که پوست و مو را زودتر دچار پیری می کند.

مزوتراپی چیست ؟

قبل از شروع هر چیز می خواهیم در مورد مزوتراپی و فواید آن صحبت کنیم :

یکی از راه های جلوگیری از پیری زودرس بدون عمل جراحی و زیبایی,مزوتراپی می باشد . مزوتراپی در واقع راهی برای زیباتر شدن و بازگرداندن طراوت و جوانی به پوست است. اگر به دنبال راهی برای ماندن در سن مورد علاقه تان هستید مزوتراپی یکی از پیشنهادات ما می باشد. مزوتراپی درمانی است که در آن ویتامین ها و سایر مواد مغذی به پوست تزریق می شود و باعث سفت شدن و جوانسازی پوست می شود.

فیوژن جوانسازی پوست

مزوتراپی دورچشم :

برای مزوتراپی چشم , تعداد جلسات ۶ تا ۸ جلسه می باشد, در صورتیکه دوره درمان را تکمیل کنید نتیجه ی دلخواه را دریافت می کنید. مزوتراپی مو برای رفع سیاهی ,چین و چروک پوست به کار می رود و مزوتراپی چشم به دلیل داشتن هیالورونیک اسید, خستگی چشم را رفع می کند و باعث روشن شدن پوست می شود. فیوژن F-EYE CONTOUR برای رفع تیرگی زیر چشم به کار می رود.

کلیپ آموزشی مزوتراپی چشم :    ویدئو مزوتراپی چشم 

مزوتراپی صورت :

مزوتراپی پوست برای تمام افراد بالای ۱۸ سال می تواند انجام شود. مزوتراپی باعث می شود که سن افراد تا چند سال جوانتر نشان داده شود. در این روش درمانی ویتامین ها و سایر مواد معدنی به پوست تزریق می شود و عمل کلاژن سازی تحریک می شود. کوکتل رادیانس F-RADIANCE یکی از کوکتل های ضدلک می باشد .

فیوژن شبه بوتاکس

فواید مزوتراپی :

  • کمک به سفت شدن پوست
  • رفع چین و چروک
  • کاهش سلولیت
  • رفع لکه های تیره
  • کمک به درمان آلوپسی
  • کمک به بهبود گردش خون

مزوتراپی لاغری :

برای رفع سلولیت و از بین بردن چربی های اضافه  بدن, مزوتراپی سریع ترین راه است که با استفاده از کوکتل های زیر
می تواند انجام شود.

  1. کوکتل مزوتراپی فیوژن F-MAGISTRAL جهت لاغری بدن
  2. کوکتل مزوتراپی F-CARNITIN فیوژن (کوکتل لاغری شکم)
فیوژن رفع سلولیت

مزوتراپی مو :

امروزه به دلایلی چون آلودگی , استفاده از شامپوهای نامناسب , عوامل ارثی و … ریزش مو به خصوص در آقایان بیشتر شده است. راه هایی برای کنترل ریزش مو پیشنهاد می شود :

  • استفاده از شامپوهای بدون سولفات و بدون پارابن
  • داشتن تغذیه مناسب
  • دوری از رژیم های غیراصولی
  • عدم کم کاری تیروئید

دو نوع کوکتل برای مو وجود دارد :

فیوژن hair : تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو

فیوژن hair-men : درمان طاسی و رشد مجدد مو

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی :

  • عدم استفاده از آسپرین به دلیل اینکه رقیق کننده خون هست خودداری کنید.
  • تا ۱۵ ساعت از تماس محل مزو با آب خودداری کنید.
  • تا ۲ روز از ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • از خارش و تماس با محل مزو, خودداری کنید.
  • از کشیدن دخانیات , خودداری کنید.

خرید فیوژن و قیمت فیوژن :‌

برای خرید فیوژن و دیدن قیمت های انواع فیوژن می توانید وارد سایت بیوتی لاولی شوید.

آموزش مزوتراپی : 

برای افرادی که تمایل دارند آموزش مزوتراپی را به صورت رایگان دریافت کنند با شماره ۰۹۳۷۵۸۰۵۲۱۶ در واتساپ در ارتباط باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید